A megrendelés folyamata

Rendelés menete

A Felhasználó regisztráció nélkül vásárolhat webáruházunkban.

A Felhasználó a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát beállítja (+, - jelekkel).

A Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termék(ek)et (a "KOSÁRBA TESZEM" feliratú ikonra kattintva).

A Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a kosár ikonra kattintva, ami a fejlécen található.

Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, folytatja a termékek kosárba helyezését (a "Folytatom a vásárlást" feliratú ikonra kattintva).

Ha a Felhasználó nem szeretne további terméket vásárolni, a "Tovább a pénztárhoz" feliratú ikonra kattint.

A Felhasználó az „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

A Felhasználó ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát.

A Felhasználó a vásárlás befejezéséhez a "MEGRENDELÉS" feliratú ikonra kattint.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése alapján minden költséget tartalmaz. A Felhasználó a fizetendő végösszegről a rendelés visszaigazolásakor értesítést kap.

Az adatok megadását követően a Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás, az e-mailen történő tájékoztatás és a számlázás zökkenőmentesen történhessen. A Felhasználó a "Rendelés folytatása-Tovább" gombra kattintva folytathatja a megrendelést.

A Felhasználó a ”Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A Felhasználó e-mail-ben, a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.